Decyzją Pani Prezydent, Marioli Czechowskiej podpisana została umowa promocyjna pomiędzy Miastem Bełchatów a Górniczym Klubem Sportowym. To jeden z elementów współpracy pomiędzy oboma podmiotami.
Przedmiotem umowy jest wykonanie usługi promocyjnej dla Miasta Bełchatowa podczas meczów piłki nożnej w rozgrywkach eWinner 2 Ligi w trakcie rundy jesiennej sezonu 2021/22. Na mocy umowy klub zobowiązany jest w ramach świadczeń promocyjnych m.in. do umieszczenia banerów w strefie reklamowej Stadionu Miejskiego, logotypu Miasta Bełchatowa na wszelkich materiałach promocyjnych, na oficjalnej stronie internetowej, ściance konferencyjnej czy na strojach meczowych zawodników pierwszej drużyny GKS-u Bełchatów.
Wartość ekspozycji marki „Bełchatów”, według najnowszego raportu Pentagon Research z badania efektywności sponsoringu sportowego klubów Fortuna 1 Ligi, zawierającego analizę za okres od sierpnia 2020 do czerwca 2021 roku, wyniosła 2.701,371 zł.
Przypomnijmy również, że lutym br. w ramach promocji miasta, do kasy klubu wpłynęło z magistratu 50 tys. złotych. W sumie w ciągu czterech ostatnich lat w ramach takich porozumień na S3 powędrowało z miejskiego budżetu 390 tys. zł.